piątek, 14 stycznia 2011

Rok temu ..





                              Przeszło rok temu jak jeszcze nie miałam bloga zrobiłam te dwa sweterki.
                              I. Himalaja  padisah  po przeróbce  i
                              II.z naszej polskiej Angorki Aniluxu.
                              Spadł mi wczoraj aparat fotograficzny a nie mam na razie nic do pokazania więc
                              pokazuję starsze trochę sweterki żeby zobaczyć jakość zdjęć / kiepska/
                              Ramiona muszę przypinać szpilkami bo manekin rozm.38-40 a mój 44-46

5 komentarzy :

Anka pisze...

Bardzo podobają mi się te sweterki.Pozdrawiam Anka

tkaitka pisze...

Za to sweterki "Francja-elegancja"!
Pies drapał manekin...a mnie by się on tak przydał...

milabydgoszcz pisze...

Dzięki Dziewczyny jesteście bardzo miłe.Co do manekina kupiłam go bezmyślnie myśląc o chustach i szalach a nie o moim rozmiarze/xxx/
Pozdrawiam i miłego dziergania!

Daniela pisze...

Oba mi się widzą , ale ten drugi jest nad wyraz elegancki!Pozdrawiam!

ithija pisze...

Śliczne sweterki!pozdrawiam.