wtorek, 14 maja 2013

Miodowa "The Harmonia's Rings Tunic"






 Miodowy prototyp wg. wzoru SIVI HARDING oczywiście zmodyfikowany -poszłam na łatwiznę.
Kolor w rzeczywistości to taki jak na pierwszym zdjęciu jeszcze przed zblokowaniem więc taki trochę nierówny,włóczka 40-tka /zużyłam prawie 40dkg/
druty 3,5mm...Ciulowo mi wyszło to przechodzenie w następny rząd okrążenia i to jeszcze na przodzie sweterka-  może macie jakąś radę????Fason jest fajny dobrze się prezentuje na ludziu i nie skraca szyi co przy mojej tuszy jest ważne.
Ogólnie jestem zadowolona i na pewno będzie następny egzemplarz oczywiście z lepszej włóczki i w wersji letniej.
Wandeczko Kochana dzięki za wszystko za Twoją nieocenioną pomoc!!!!!


7 komentarzy :

Elusiek pisze...

Milu, ale fajną bluzkę wynalazłaś! :) Bardzo lubię takie okrągłe karczki, ale jak poszłam w raglany, to już zapomniałam jak to się robi. Moja rada na zmianę rzędów jest taka - albo jakieś ładne guziczki, albo szydełkowe kwiatuszki, albo jakiś nieskomplikowany hafcik ale tą samą włóczką.

milabydgoszcz pisze...

Dzięki Eluś a zobacz wersję letnią -świetna!!!!
Pozdrawiam serdecznie!

Anka pisze...

Coś wspaniałego!Skąd Wy czerpiecie takie wspaniałe pomysły:)Pozdrawiam

*gooocha* pisze...

Świetna! Dekolt rewelacja!

aniam1009 pisze...

Wygląda świetnie, a co do zmiany rzędów, popieram Elusi i proponuję guziczki lub inne ozdobniki :))

Unknown pisze...

Wspaniała bluzeczka :-) Śliczny kolor.
Nie wiem, czy coś bym w nim zmieniała... Czasami minimum ozdób jest najlepszym pomysłem. Ale na szczęście to już sama musisz wybrać, co do Ciebie pasuje :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Antosia pisze...

Mila, trochę z opóżnieniem przybywam z pochwalnym komentarzem... W tym miodowym kolorze wyglada super. Zresztą uważam, że to jest taki model, któremu jest ładnie w każdym kołorze.