czwartek, 2 października 2014

Wpis obiboka














Żeby nie było że nic nie robię ..... bo robię .Wzięło mnie na koraliki i bransoletki i jeszcze na dokładkę wciągnęłam w to moją 8-letnią wnuczkę-to jest po prostu nałóg .Bardzo nam się podobają te błyskotki  a jeszcze bardziej lubimy je robić  tzn.ja robię a Dziusieczka mnie z nich ograbia i nosi po 5 na jednej ręce .Oprócz tego mam zaczęty sweter tzn.zrobione półtora przodu , kończę rękawiczkę i cały czas myślę co by tu jeszcze zacząć ...hahaha.....

4 komentarze :

Ewa-Handmade-Art pisze...

Miluś jaki obibok tyle świecidełek narobiłyście z wnusią ,i piękna rękawiczka ,super kolorki.
Co to za wełenka?
Bardzo Serdecznie Pozdrawiam wnusię oczywiście też :-)))))

milabydgoszcz pisze...

Ewuś dzięki za dobre słowo!
włóczka to Delight Dropsa oczywiście od Mariolci.
Pozdrawiam serdecznie mila

Antosia pisze...

Mila, ale to jest prawdziwy wysyp pięknych prac!!! Rozumiem wnusię, bransoletki są piękne, też bym nosiła w dużej ilości na raz.
Bardzo ciekawy jest ten przód sweterka i kolor również. To samo dotyczy rękawiczki. Pewnie już jest druga.
Obibok jest bardzo zapracowany :)

Anonimowy pisze...

wonderful put up, very informative. I wonder why the opposite experts of
this sector don't understand this. You must proceed your
writing. I'm confident, you have a great readers' base already!


Also visit my web site testez moi