poniedziałek, 16 marca 2015

Ishbel z cudownej włóczki










Wzór robiony już wielokrotnie przeze mnie  ale ja nie o chuście a wełnie chcę powiedzieć kilka słów.
Dawno już nie zachwycałam się żadną włóczką  ale tą jestem zauroczona.
Włóczkę zobaczyłam na ażurek drutuje i zaraz musiałam ją mieć a nie jest tania , zakupiłam
tutaj i nie żałuję jest cudna.
Chusta wyszła średnia 1,80 x 0,85 i dosłownie zostało jakieś 5m. widać na I-wszym zdjęciu i jeszcze nigdy się tak nie denerwowałam -żeby tylko starczyło- druty nr 4 .Pięknie się blokuje jest lejąca a kolor niepowtarzalny i przepiękny .Szczególnie pięknie wygląda w ażurach
PS:Moniko  nie było moim zamiarem zamazanie -zamaskowanie poprzedniej chusty po prostu tak beznadziejne zdjęcia mi wyszły!

12 komentarzy :

Unknown pisze...

Cudna chusta :-) Przepiękny kolor i śliczny wzór :-) Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam serdecznie.

Antosia pisze...

Fajnie, że znów można Coś fajnego u Ciebie zobaczyć. Piękna chusta w pięknym kolorze. Szkoda, że nie można jej dotknąć i pocieszyć się razem z Tobą jakością włóczki. Znaczy się można sobie taką kupić...
Serdecznie pozdrawiam

dorota pisze...

Cudna chusta;- świetny wzór.
Bardzo mi się podoba.
Serdecznie pozdrawiam Dorota

Wioletta G pisze...

Piękna włóczka i świetny projekt, pozdrawiam:)

ithija pisze...

Piękna chusta!!!Pozdrawiam :)))

Włóczki Warmii pisze...

Wspaniała chusta
pozdrawiam serdecznie
www.wloczkiwarmii.pl

Ewa-Handmade-Art pisze...

Piękna chusta ,włóczka robi wrażenie .

Hand made by Anna Janus pisze...

Zawsze podziwiam Twoje chusty. Dostałam od Ciebie wzór i chyba sobie ją teraz dziabnę. Pozdrawiam

Korespondentka wojenna pisze...

Chusta wygląda cudnie, wyszła Ci bardzo udana!

Ewa pisze...

Cudna ! Powodzenia !

MonikaS pisze...

Kolejna cudowna chusta:)))
Milo, poprzedni mój komentarz w założeniu był żartobliwy, nie śmiała bym krytykować Twoich pięknych prac. Często do Ciebie zaglądam i podziwiam:)
Pozdrawiam serdecznie:)))

Przygody z drutami pisze...

Cudne chusty tworzysz, gratuluje talentu,pozdrawiam cieplo