poniedziałek, 30 maja 2016

Skarpetki



Dziewczyny w ubiegłym roku robiły 12 czapek więc ja postanowiłam że zrobię 12par skarpetek, co prawda ubiegła mnie  Klikaf-Asia   pokazując znowu piękną parę skarpet  i chociaż wiem że Jej nie dorównam to jednak będę się starała zrobić też co miesiąc jedną parę.





Mam już 4 pary ,2 pokazane w poprzednim poście i dzisiejsze to marcowe i kwietniowe.
Majowe już są na drucikach.Głównym zamierzeniem jest powyrabiać włóczki i np.te skarpetki niebieskie powstały z 2 moteczków 50g.Fabela a ta włóczka jednokolorowa to Alze BABY WOOL.
Piętę robiłam tą metodą ładna pięta    i uważam że jest najprostsza z najprostszych.








5 komentarzy :

Artjonka pisze...

Niebanalne, nadzwyczajne, po prostu wyjątkowe i piękne !!! Podziwiam i pozdrawiam :))

klikaf pisze...

Milu, śliczności same :-) Pieta cudna, ale jakoś przydałby sie choć mały klin, wtedy pieta sie ładniej układa.

milabydgoszcz pisze...

Asieńko dziękuję za komplement od ,fachowca, -liczy się podwójnie-ale ja nie umiem z klinem zrobić.

Antosia pisze...

Mila, masz zapasy pięknych włóczek i fantastyczny pomysł, aby właśnie na skarpetki przerobic.
Super są te skarpetki.

dorota pisze...

Świetne skarpetki mają kolorki takie jak lubię.
O jak ja już dawno skarpet nie dziergałam :).
Cieplutko pozdrawiam