niedziela, 11 listopada 2018

WIELKA PROŚBA !!!

Dziewczyny kochane mam ogromną prośbę  może któraś z Was ma niepotrzebne już moteczki

włóczki KARTOPU  Ketenli Yiin kolor ecru K028.

Zaczęłam robić pled dla mojej córeczkii miałam jej 20motków tj.2kg. a z tego co się orientuję
to jeszcze mi z 15 motków potrzeba.Przeleciałam całą Bydgoszcz i internet nigdzie już jej nie ma i
nie będzie. Oczywiście pokryję wszystkie koszty i byłabym bardzo wdzięczna za każdą ilość.
Pozdrawiam  serdecznie   i życzę pięknego jesiennego weekendu..


4 komentarze :

Leptir pisze...

http://www.pasmanda.pl/wloczki,pd,kartopu_ketenli_yun.html

tutaj widziałam

milabydgoszcz pisze...

Dziękuję ale to ja ostatnie 20szt.wykupiłam .

Ankape57 pisze...

Dzień dobry, znalazłam włóczkę na stronie: http://basior.com.pl/wloczka-ketenli-yun/. Nie wiem, czy sprzedają ilości detaliczne, bo to hurtownia nastawiona na duże ilości, ale można spróbować. Życzę zakończenia pledu, bo to najważniejsze!

milabydgoszcz pisze...

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam !