środa, 7 sierpnia 2019

Sweterek żakardowy i siatki eco












Miało być o siatkach a chwalę się następnym żakardowym sweterkiem.
Zrobiony został z włóczki naszej 40-tki i powiem że to nie to .. ale na razie się wprawiam  i lepszych włóczek mi szkoda .Podglądałam różne techniki przekładania niteczek ale najbardziej mi odpowiada
metoda KAROLINY z  Łapu Czapu No ale jak to mówią trening czyni mistrza.Wiem już jakie popełniam błędy i muszę nad nimi popracować.
Eco -maniaczką i veganką jestem od  lat i postanowiłam sobie zrobić takie urocze retro siateczki.
Bawełny mam cały wór więc trzeba trochę zutylizować zakupioną przed laty bawełnę która na siateczki nadaje się idealnie tzn. nie rozciąga się  i jest  mocna .
Teraz trzeba myśleć o nadchodzącej jesieni i machnąć jakiś kardigan ...

2 komentarze :

hania pisze...

No cóż sweterek piękny,wzór i kolor dla mnie bomba.
Siatki rewelacja 🌹

Antosia pisze...

Mila, no ten sweterek to już jest taki jak ma być, Wzór ładnie prezentuje sie w na tym kolorze. Z czasem wypracujesz swoją technikę robienia żakardów.