czwartek, 31 maja 2018

Wielka prośba!!!

 Pokazuję Malabrigo sock Piedras -kolor 862 lot identyczny a kolory różne.
                                         Kryształek rosy na listku.


  Mój balkonowy wiciokrzew zakwitł w tym roku bardzo obficie a idzie mu dopiero drugi rok.                                        
                       Piwonia zakupiona w ubiegłym roku kwitnie już drugi raz a pachnie obłędnie.
PS:Wandeczko zastosowałam się do Twoich wskazówek i wyszło tak jak powinno!!!
Wielka prośba ! czy któraś ma może wzór tej bluzeczki.
Nie można kupić na Ravelry a jest w katalogu Rovan november 2016
 .Zuroczyła  mnie bardzo a szczególnie te plisy pod szyją ,rękawkach i dole.

https://lh3.googleusercontent.com/-Sh5eB-erl44/WwvBCzG1Z9I/AAAAAAAAJ3g/TkXVj2qQZigJic2Ibp1iud1xPdb2Y2zKACHMYCw/s0/80.png

3 komentarze :

Renata pisze...

Wysłałam na priv
Pozdrawiam

ZOiO pisze...

Ta bluzka jest po prostu super

Antosia pisze...

Mila,
Roslinki u Ciebie bardzo ladnie rosna, a zapach piwoni dolecial az do mnie. Piekne zdjecia, no i szkoda, ze taka wpadka z kolorami w Malabrigo ...
Ciesze sie, ze moglam troche pomoc.
serdeczne pozdrowienia przesylam
Wanda