środa, 30 maja 2018

Szale i szaliczki





 To mój ulubiony podpatrzony u Makunki-jestem nim zachwycona !
Robiłam go drutami 3,5 a włóczka to Delight Dropsa  zużylam 221g tj.750m i wyszedł duży prawie 2mx45cm.




 Tutaj moja Ishbel bardzo ją lubię robić  ha ha
A poniżej Lintilla wzór zakupiony na Ravelry .


a tutaj zajawka  chociaż nie lubię tego robić    -jak dla mnie za pstrokaty ale robię go taką włóczką
jak w oryginale/mój osobisty będzie inny kolorystycznie/
Połowa zdjęć gdzieś wsiąkła.
Pozdrawiam odwiedzających i życzę trochę mniejszych upałów.

3 komentarze :

Antosia pisze...

Cichutko siedziała, a teraz wiadomo dlaczego była taka cisza. Mila wejście smoka!!! wszystkie prace są cudne i kolory i fasony i wykonanie. Rozpoczęta też przemawia do mnie... "też będę cudna".
Pozdrowienia serdeczne i dalszej wspaniałej weny.

Kamila (otulove.pl) pisze...

Łał!!! Ale pięknoty. Makunkowy obledny a ten zaczęty też jest super fajny 😊

milabydgoszcz pisze...

Dziękuję Dziewczyny za miłe słowa !
Chevron też mi się bardzo podoba a ten zaczęty to wiesz Kamilko będzie czarny a wachlarze to jeszcze się zastanowię.